BUNLARI BİLİYOR MUSUNUZ?

Dünyada yaklaşık 10 milyon HIV pozitifin ilaçlara erişimi olmadığı için çaresizce ölümü beklediğini, oysa ki tedavi gören HIV pozitif bir kişinin herkes kadar sağlıklı ve uzun bir yaşam sürdürebileceğini...

1 Ağustos 2016 Pazartesi

Yeniden Merhaba

Çok uzun zamandan beri yazı eklemediğim bloğuma geri döndüm:)

Bundan sonra yeniden yeni yazılarımla ve  HIV alanındaki yeni bilimsel verilerle tekrardan burada olacağım. Uzunca bir süre maillerime de bakamadığım için bana yazan kişilerden özür diliyorum. Umarım sorularınızın yanıtlarına ulaşmış ve sorunlarınızı çözebilmişsinizdir.

Bu süreçte elbetteki pek çok şey değişti. Örneğin Türkiye'de HIV yayılımının çok hızlı bir artış gösterdiğine şahit olduk. Bu artışa ilişkin verileri sonraki yazılarımda paylaşacağım. Bunun nedenlerini ve bu artış hızı ile önümüzdeki yıllarda bizi nelerin beklediğine ilişkin yorumlarımı da okuyabileceksiniz.

Bilimsel açıdan da önemli gelişmeler oldu ayrı kaldığımız bu dönemde. Onlara dair de yeni yazılarımı yakında yazmaya başlıyorum.

Yaşamımdaki zor bir dönemi  geride bırakıp, kaldığım yerden devam ediyorum kısacası...

Pozitifiz Facebook sayfasını takip edin!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder